Powered By Blogger

søndag 13. februar 2011

Morsdag


Gratulerer med morsdag til alle dere mødre!
Jeg har koset meg hele dagen!
Men kaken måtte jeg nok lage selv for det er nok ikke min kjæres sterke side for å si det sånn.

Denne kaken skulle bli noe helt annet,men den planen gikk i vasken da jeg klemte å snu den for å få den ut av formen relativt kort tid etter.Men etter litt kløn så fikk jeg det til.
Det er en sjokoladekake....med egenkomponert glasur (selfølgelig underveis) med vanilje istedenfor kakao..meget god..tror jeg må ta i bruk penn og papir neste gang...

Så måtte vi selfølgelig lage noen cupcakes siden det er den nye favoritten her i hus.
De her er sitroncupcakes med rosa topping...det er jo tross alt morsdag!
Veldig frisk og god! Og ikke minst enkel...
Oppskrift kommer snarest.

Og til slutt...en nydelig blomsterbukett fra mine to gullgutter med hjemmelaget kort fra storegull!Jeg kan med sikkerhet si at jeg er verdens heldigste mamma som har to så flotte gutter..ELSK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar