Powered By Blogger

lørdag 19. februar 2011

Makeover i gangen


Forandring fryder...hverfall i mine øyne.
Siden jeg flyttet inn her så er vel gangen det rommet som har fått minst kjærlihet så nå var det på tide å gjøre noe med det.
Kommoden har jeg hatt siden jeg var tenåring og ble for noen år siden malt hvit og fikk nye håndtak.

Så kom jeg tilfeldigvis over desse lampene på Clas Olson til den nette sum av 199-, pr. stykk, og det var inkludert skjerm.De fleste jeg har sett på har vert noen hundrelapper dyrere så dette var et scoop!
Duken kjøpte jeg på skeidar til kr 30-,


Fatet har jeg fått av min mormor...det er veldig gammelt...snart et clenodium vil jeg tro...
Speilet fant jeg på europris til 149-,
Så vips...ny gang...meget fornøyd med resultatet!

Ha en fortsatt fin søndag!
-Merry-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar