Powered By Blogger

tirsdag 22. februar 2011

Finn funn!


Jeg fant ,jeg fant....endelig ny spisestue til den nette sum av kr 2000!
Har ikke tenkt å vise dere bilde av den gamle engang for jeg skal love dere den føyk raskt ut av stua!Den hadde mildt sagt sett sine bedre dager i flere hjem i familien!
Vi hadde igrunn tenkt å kjøpe en ny,men siden vi har litt liten plass og i nær framtid har planer om å selge leiligheten å kjøpe enebolig isteden fant vi ut at dette var like greit.
Den står i stil til resten av møblemanget vi har nå.

Dette er da "drømmespisestuen" for tiden,men kanskje i en litt grå/brunere tone.Denne er fra bohus og de har flere lignende varianter og jeg elsker den med de stolene som vist nedenfor!Så vist eller når vi kjøper nytt hus så vil jeg bytte ut "hele" stuen i denne stilen, så for nå så står den på den lange ønskelisten!
Men alt i alt...førnøyd med kuppet mitt fra finn!

Ha en fortsatt fin fin dag!
-Merry-

5 kommentarer:

  1. Prikk lik vår spisestue den der :D Hihi =)

    SvarSlett
  2. Hehe...håpe den ikkje va like billig for da he ej blitt lurt :P

    SvarSlett
  3. Men likte den kjempegodt=) et kupp som sagt;)

    SvarSlett
  4. Den va kjempe fin Marianne.

    SvarSlett
  5. Takk...ej e veldi fornøgd=) meget bedre enn det som va der!

    SvarSlett