Powered By Blogger

tirsdag 8. februar 2011

Lengter etter vår


Siste uka har bare flydd forbi med mye jobbing og andre aktiviteter med barna så i dag var det deili med det jeg selv anser som en velfortjent fridag.
Min kjære var så snill og hadde kjøpt denne lekre sjokoladeesken fra Choc O Plasir til en sliten frue til lørdagskvelden.Og jeg skal love deg den smakte fortreffelig...ekte håndlaget sjokolade!


Og i dag våknet jeg (som sikkert mange andre) opp til hvite flukser dalende fra oven!
Jeg har ikke noe imot snø men kjenner at det kunne vert greit med vår snart.
Alt er liksom så kaldt !
Så derfor tok jeg saken i egne hender og tok en liten shopping for å få litt "vår" i hjemmet!
Siden leiligheten vår har en basis på hvitt,grått og sort så er det greit med litt farger innimellom,så nå blir det lilla/aubegine!
Lovely!



Gjør seg med en frisk og ny blomster her og der...selv om de ikke alltid lever så lenge...hihi
Har kjøpt litt annet forskjellig i dag men det vil bli ved en senere anledning.


En av mine favoritter som jeg har flyttet med meg i mange år er 2 lysestaker som for mange år siden ble kjøpt på Nille i brunt og gull da det var det store.Så da leligheten jeg bor i nå var ferdig å fargevalg fornyet så spraylakket jeg de i sølv...så da er de som ny!
Enkelt...og billig gjennbruk!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar